lycko-chans och in o ut i kaninhålet

hej hopp!

what's new?
jag har varit hemma i växjö en sväng. och det blev fääst och mys med familj o vänner. underbart helt enkelt :)
va meningen att jag skulle fixa sommarjobb,men det blev det då inge av. men alltid mysigt o komma hem!

nu är jag tillbaka i linde och jobbar o sliter. i mellan allt det så försöker jag klämma in något som liknar ett liv. igår var jag o tess inne i örebro o shoppa bikini (jag iaf) o så kolla vi på semin mellan katrineholm o örebro. sen blev det milkshake o pommes på max :) känns bra o käka sånt nu när vi inte tränar längre. haha!

ikväll så hade jag o sara T en dejt. sen åkte vi till tess o erika o åt tacos o spela spel. Petter kom en sväng förbi också. vi spelade "kaninhålet" och han var ju ehm... kung(?) på det. många skratt blev det iaf!

nu ska jag sova för jag har ställt klockan på 04.50 som varje dag. jag undrar om jag någonsin kommer vänja mig? imorgon ska jag försöka sola solarium också. är lite preperations inför miiiiami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0