mmmmoney?

jag måste verkligen tygla mina impulser. jag måste sluta att helt plötsligt komma på saker som jag vill ha, som jag egentligen inte alls vill ha, eller iaf inte alltid behöver. jag måste sluta lägga ut småutgifter hela tiden. det är ett absoolut nono på h&ms hemsida framöver. har nämligen beställt en bikini till nu. men jag ska ju trotsallt till miami, och då är det väl tillåtet har jag hört? ;)

i helgen blev det lite fest, igen. haha. det blev förfest hos maddis o utgång i örebro :)
känner inte alls skuldkänslor över att jag inte tränar längre, super och äter onyttigt. nejnej!

måste bara berätta att se bio på folkets hus i linde är verkligen en upplevelse! jag, erika, petter och alla små barn satt spänt o väntade på att alice i underlandet skulle börja. (johnnydeppjohnnydepp!) då berättade en tant att dom hade lite "tekniska problem" och att filmen skulle startaså snart som dom löst detta. lite senare kom hon tillbaka lite full i skratt och sa att dom hade löst det tekniska problemet - tagit bort fågelboet som satt fast i filmfläkten! hhaha, jag dog. filmen var förvånandsvärt grym för övrigt!

hmm.. växjö eller inte växjö i helgen - det är frågan!

gonatt alla söta små barn.

Kommentarer
Postat av: Emspems

Det blir nog fb med bilderna ska du se ;)

Du, det där med hm känner jag igen. Det är livsfarligt!!!

Den sidan håller på att ruinera mig, så du är inte ensam ;)

Hahaha jag gillade det tekniska problemet, bondigt som tusan. Sånt skulle aldrig hända i örebro!

2010-04-12 @ 23:13:53
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0