tvfanatic

åtta timmar senare med älskade swebus ligger jag hemma i soffan (i växjö) och kollar på film och Modern Family.
Riktigt bra nystartad serie, hyyysteriskt rolig!!

imorgon blir det mysdag med mamma på stan. ska försöka tigga till mig ett par nya vår/sommar skor :) ska spatsera in på ett café nere i stan som söker en sommarvikarie också. har ju redan ett sommarjobb i slutet av sommaren men det skadar aldrig att söka lite annat med.
mot kvällningen blir det nog lite fäst, för tredje helgen i rad. inte braa.

syrran och jag ska dock iväg till gymmet imorgonbitti. då känns allt mycket bättre ;)

Som sagt, Modern Family - sevärt som bara den!



Kommentarer
Postat av: Ems

Jag gillade Modern family skarpt, bra grej!

Haha det stämmer, det var Erika som lyckades ta dom otroligt snygga bilderna( på grund av att alla skavanker doldes av få megapixlar på hennes kamera:P). Men det finns allt några godbitar på min också ;) Och dom tänker jag allt lägga upp på bloggen SnyggLisa!

Vi får tjata på Erika angående snyggbilderna ;)

Nejdu snusklägenheter och feber får tummen ner idag!

PUSS

2010-04-18 @ 00:09:35
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0