it's a new beginning.

äh vafan, nu är det på tiden att damma av den gamla bloggen! för hundrade gången känns det som. jag är kass haha. tror jag börjar mitt i. kan dock tillägga att min sommar har varit den bästa hittills! ;)

jobbar och sliter gör jag på hovslunds hemvård hemma i växjö. där imellan försöker jag trycka in lite festligheter, flyttpackning och träning med mitt nya lag :) Gislaved it is! Känns grymt bra, men också gryyymt slitigt att pendla så här på försäsongen. jobb 7-16 och sen slänga sig in i bilen mot G-town. Inte optimalt, men inte heller en permanent lösning. För snart flyttar jag och Limpan in i vår underbara lägenhet på henja.

-aawesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0