a tribute to myself.

jag vill göra just det-en hyllning till mig själv. för den här säsongen och allt vad den har inneburit. (mestadels stått på bänken med statistikförning som huvuduppgift och på träningarna blockträning..) om ni undrar varför min hand ser upfuckad ut på blockbilden så är det för att jag fått en fet blocktouch på sara mild! hahah. förklaringen till att jag ser ut som en mupp när jag spelar volleyboll.. finns inte :P
tillbaka till saken. jag är stolt över mig själv. att jag vågade ta den här risken. att jag orkade uthärda och fortsätta kämpa även när det kändes hopplöst.
när jag fick min chans så tog jag den (kind of) och gjorde det som förväntades av mig.


på Lindes hemsida(matchen mot Sollentuna hemma 3-2):
Lisa Tannerfalk startade för första gången i elitserien. Den unga centern från Växjö visade att hon blir att räkna med framöver.

jag brukar alltid vara blygsam, men vi gör ett undantag. jag är fan det- jag är någon att räkna med i framtiden, för jag kan bli hur jävla bra som helst! jag har inte gjort något extraordinärt och säsongen i linde har inte alls blivit som jag har tänkt mig. jag har nästan stått stilla i min utveckling med undantag från försäsongen då jag kände mig grym. men jag känner på mig att jag kan lyckas, om jag verkligen vill :)

Kommentarer
Postat av: linn

DU är awesome!

2010-03-26 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0