påsk!

är hemma i växjö tisdag-lördag och det är aaawesooome! kom hem igårkväll och idag har jag varit på stan o fyndat, fikat med Doris och Sanna och sen haft myskväll med Agnes :) hel go dag helt enkelt!

imorgon kommer Linn till mig!! det blir eventuellt fest på kvällen, garanterat fest på fredag och sen på lördag blir det släktmiddag :)
det värsta är att det kommer gå så jävla fort! det är liksom redan torsdag imorgon. och jag har inte hunnit andas!!! jag kommer nog aldrig hinna andas. det är därför jag inte gått o lagt mig än. jag vet nämligen att jag inte kommer få mer än fem timmars sömn ändå :P

jag sitter o pratar med lovi på skype och hör knapprandet från lillebrors tangentbord när han spelar cs.
längtar tills imorgon då linn kommer! ska innan dess ringa några sommarjobbssamtal o hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0