tillökning i familjen, igen :)

vi vann den första kvartfinalsmatchen efter många om o men med 3-2!! imorgon är det dags för den andra i bäst av fem i sollentuna. taggat! jag jobbar 06-12.00 och vi åker strax före två. jag har en liten känsla av att jag kommer vara rätt trött:P

har jobbat varenda dag nu 6-14.30. idag pimpade vi våra namnbrickor med stjärnor, vilket inte uppskattades av chefen direkt. men fint blev det! höhö.
min kära kollega anna-lena har skaffat katt också, vilket innebar att hon skänkte bort sin hamster med tillbehör till mig idag. han (ev. hon, det var lite osäkert..) heter Egon och är en stor fet guldhamster. han/hon är jättesöt men som sagt SMÄLLfet (vilket inte riktigt syns på bilderna) så jag har planer på en diet till stackaren. får nog hålla honom borta från lovi med som är 10 ggr mindre, för han skulle äta upp henne med ett nafs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0